sobota 2. prosince 2017

Viděla jsem... vol. LXXVI - Stranger Things 2

Pro fanoušky loňské kultovky Stranger Things je letošní druhá série povinností. Ledasco se tam objasní, ledasco získá pevné kontury a možná přijdete trochu o to tajemno, které obestíralo celou jedničku.

Šuplíček "fantasy", oddíl "drama", kolonka "bubáci".

Dvojka je mnohem pragmatičtější, popisnější, děti o rok dva starší a El už není zdaleka tak rozkošná.

Ale pořád je to počertech dobrý seriál s prima atmoškou a tentokrát naprosto jasnýma bubákama v podobě Demogorgon dogs alias Demodogs. Jak by řekl Dustin. (Asi nejvtipnější postava seriálu.)

Winoně Ryder to pořád sluší a bezvadně hraje. Fakt mě baví. Dětští herci jsou opět super, šerif je klaďas až na půdu a shnilé dýně opravdu hnusné. Jo a z představitele malého Willa roste, myslím, dost velkej fešák.

Dvojka se mi prostě líbila, ale jednička mi připadala o dost lepší. I když byly chvíle, kdy jsem se i tentokrát regulérně bála (to pak sahám po mobilu a projíždím Instagram, jako by nic.)

Zdroj www.csfd.cz

Zdroj www.csfd.cz

8 komentářů:

  1. Už se těším na třetí řadu. Původně jsem napsala trojku, ale ehm... pak to radši změnila :D

    OdpovědětVymazat
  2. Naprosto se vším souhlasím! Snad bude třetí řada zase trošku strašidelnější. Jo a scény Dustin + Steve jsou nejvtipnější :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, jsem zvědavá, jaká bude trojka... :)

      Vymazat
  3. seriál s nejlepší atmoškou vubec. tentokrát zase super, jen mi prvni tři díly trvalo, než jsme se do toho dostala. na jedničce mě prostě bavilo to tajemno. Ale zase ve dvojce dělá Dustin to jeho "vrrrr":D tak nevím, co je víc...

    OdpovědětVymazat
  4. Já se teda bála dost :-D o trochu méně než v první řadě, ale i tak jsem byla pasována na královnu poseroutků. Dustin mě bavil úplně nejvíc, jeho účes v posledním díle je TOP. A když na mě chlap udělá doma jeho "vrrr", tak se můžu po... smíchy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ha! Váš muž umí Dustinovo vrčení? Tak to závidím :D

      Vymazat