středa 29. listopadu 2017

Milá paní Daisy

Milá paní Daisy,

dovolte mi krátké psaní, neboť jste mi zůstala tak dlouho utajena... A teď když sbírám Vaše knihy a střípky Vašeho života, kousek po kousku dohromady, jsem překvapená, jak bylo vůbec možné Vás minout?
Včera jsem viděla Vaše ilustrace v reálu a byl to zážitek. Ty barvy, ta technika! To, že jste se nikdy nebála jít proti proudu a být jiná, je tak vzácné. Vrstvy barev, kouzelné tahy vším možným náčiním, vrypy a škrábance, které dávají Vašim ilustracím kompaktnost, černé linky tuší, věty a příběhy, co by mne nikdy nenapadly, to všechno obdivuji do posledního detailu. Není divu, že Vás děti tak milují.

Děkuji, milá paní Daisy! Jste mojí hrdinkou.

Už navždy vaše věrná Myyna.





















Výstava ilustrací a maleb Daisy Mrázkové je věru kouzelná. Ve Ville Pellé, až do 28. 1. 2018.

16 komentářů:

  1. Nejmilejší. Strašně se na tu výstavu těším.
    Tohle jsi viděla?
    http://www.ceskatelevize.cz/porady/10267558128-vytvarnicke-konfese/211563231150003-daisy-mrazkova/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Částečně včera, je to promítané v rámci výstavy. Musím to dokoukat, díky moc za odkaz!

      Vymazat
  2. V lednu tam "musím". Moc se těším.
    zuzu

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravím Myyno, krásný dopis, cítím to stejně. Taky jsem paní Daisy objevila nedávno a úplně jsem se zamilovala do jejich knížek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Začala jsem její knihy sbírat, sice vyšly teď nově, ale já hledám v antikvariátech. Připadají mi hezčí :).

      Vymazat
  4. Už se tam těším. Nejvíc na živou Flóru :-)
    Něco do ucha: http://hledani.rozhlas.cz/iRadio/?query=daisy+mr%C3%A1zkov%C3%A1&reader=&porad%5B%5D=

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Živej Flóra je uplně jak malovanej. Božáckej! :)
      Díky, zrovna jeden díl poslouchám.

      Vymazat
  5. Jéééé, medvědička Matoušková a Flóra, jakmile budeme zdraví, mají nás tam!! Maja je miluje a každý den se ptá: " Jsi šťastná? Jsi u nás šťastná? Máš hlavu na niti?":)) Moc děkuju za krásné počtení, zahřálo!! A také se tímto omlouvám, my se zas neuvidíme, my marodíme, všici, aby se to nepletlo:(!! Já Vám to vynahradím, čestně!!!! Velké pohlazení a zamávání od nás Pažítníků!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, na Daisy zajděte a brzy se uzdravte! Tak třeba jindy, já v to věřím! :)))

      Vymazat
    2. Děkuju, Markét!!! A páni, Vy jste udělala deníčky, aaach, so sweet, já toho, koukám, tolik propásla, doufám, že ptáčkový pro mne vydrží do ledna nebo tedy až do té doby, co budete zase tu mezi námi promrzlými:)!!!! My se uvidíme, určitě, řekla bych, že v teplejších časech!! Pohlazení a zamávání a třikrát tfuj na nadcházející víkend!! Šárka

      Vymazat
    3. Šárko, věřte tomu nebo ne, v lednu jsem tu jak na koni! :))) Ale jen na tři týdny, pak zas frčím. O ptáčkový deníček se nebojte, je to pro fajnšmekry a chvíli potrvá, než se to všechno prodá. ;) Mávám a děkuju!

      Vymazat