pondělí 27. listopadu 2017

Díky, Ostravo !!!

S jistým zpožděním, ale přece. Víkend strávený v ostravském Dole Hlubina byl stejně příjemný jako loni, i když tentokrát jsem tam neměla soulmates Báru s Lenkou, ale pro změnu mojí ilustrátorskou guru Andreu Tachezy, kterou mám tu čest nazývat kamarádkou. Taky jsem se konečně setkala se Zuzkou a Marcelou z Dlouhé punčochy, poznala realizační team pořadu České televize Bydlet jako... (díl Bydlet jako v továrně znám zpaměti, díky obrazovce, kterou jsem měla celý den na očích, hi hi) a báječné ženy z Verzone, které doufám ještě někdy potkám, protože byly moc fajn.

Díky za nákupy, moji milí! I když na vánoční papír nebyl ještě evidentně čas, zbytek zboží mi mizel před očima a z toho mám velkou radost.

Díky i partičce, která připravuje Meat Design Ostrava, neměla bych žádnou připomínku, kdyby bylo zajištěno trochu víc pohodlí pro prodejce, kteří se po skončení akce hladoví a unavení řítili do food zóny, aby vzápětí ostrouhali, buď díky nekompromisní ochrance, která nás nechtěla vpustit do budovy a nebo, když jsme se tam přece jen probojovali, téměř vyjedeným menu. Ale pravda je, že jsme se s Andreou probojovaly pokaždé a pokaždé něco ulovily, i když by to šlo určitě udělat důstojněji.

Nicméně, nemám ve zvyku si moc stěžovat, navíc tuším, že realizace celé akce musí být neuvěřitelně náročná, takže smekám a děkuju. Doufám, že příští rok se tam znovu ukážu.

Přemýšlela jsem, čím jsou zákazníci v Praze a Ostravě jiní a připadá mi, že se zas až tak neliší, až na jednu maličkost. V Ostravě jsou přeci jen méně uspěchaní. Ale je to jen můj osobní, a dost možná zkreslený, dojem. Též se mi moc líbí, jak chodíte pěkně v Ostravě oblékaní. Jste šik!

No a díky i milé paní Šá za šampíčko a bábovčičku. To bylo! Ta byla! Mňam!

A poslední děkovačka patří Soně Malinové, která nám poskytla ze čtvrtka na pátek azyl u sebe doma, neboť jsem špatně rezervovala ubytování a měly jsme s Andreou zařízený hotel až od pátku. Ehm. No, bez komentáře. Ale díky tomu jsem viděla opravdu krásný Sonin domeček, zařízený tak mile a lidsky, že jsem potichu zatoužila mít také takový, s almárkama z bazarů, dřevěnou podlahou a s grafikama mých přátel a známých po stěnách. Jo jo, to by se mi líbilo.

Přivezla jsem si pár špatných fotek z mobilu a něco malo krásných věcí nakoupila, ale to zas příště.


Dolní oblast Vítkovice je moje srdcovka.

První den, čerstvá, natěšená, plná energie. Jo jo, za tuhle fotku se mi odhlásilo pár lidí ze soukromého instagramu a já říkám: "Jo! Běžte a už se, prosím vás, nevracejte!"





Bella nebo možná Bela.



Když vás vyhazujou od baru, objednejte si toho co nejvíc najednou!

Alkoholová infúze. Jako, fuj plast, ale vypadá to stylově, ne?

Na gin&tonic příště raději do kavárny Maryčka... Ne, že by kluci na baru v Meat Food nebyli fajn, ale ten cenový rozdíl mě krapet naprdnul.

Kdybyste potřebovali poradit, jak se oblékat, tak tuhle knížku si rozhodně nekupujte. Ale musím říct, že nám po ránu v kavárně hodně zvedla náladu.

Nejlepší lenochodi on Andrey. Hebčí a sympatičtější parťáky nenajdete.

A tohle? Tohle bylo nejvíc. Naprosto jsem baštila francouzského šéfíka bistra La Petite Conversation a poslední den se téměř dojetím rozbrečela (ano, byla jsem unavená) nad tím neuvěřitelně vtipým vyřešením patové situace v levém dolním rohu tabule.

Bublinky a bábovka od báječné paní Šá.


Tak za 14 dní na Dyzajn marketu, jo? Akce je tady (KLIK).

P. S. Ach bože, úplně jsem zapomněla na setkání s Láskočas a Rožulkou! Holky, to bylo krásné! 

2 komentáře:

  1. Ani nevíte,jakou mám radost, že se Vám u nás líbilo !!! Určitě organizátoři dělali, co mohli, aby jste všichni vystavovatelé byli spokojeni. Bylo to moc fajn a Vaše výrobky jsou připraveny jako vánoční dárky! Tak ahóóój příští rok v Ostravě a přeji Vám, aby jste si moc hezky užila teplíčka ! Šá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím paní Šá, určitě dělali maximum a já jim za to děkuju!
      Moc milé setkání to s Vámi bylo, mějte se krásně, užijte si svátky a brzy zase on-line naviděnou.

      Vymazat