neděle 1. října 2017

Viděla jsem... vol. LXIX - Okja

Moc nevim. Okja je zvláštní film. Je to zvláštní film asi proto, protože je korejský, a moje zkušenost je taková, že japonské, korejské a čínské filmy bývají poněkud jiné. Ale není to vůbec špatný a navíc je to skvěle obsazené hollywoodskými hvězdami. Jake Gyllenhaal má trochu netradiční roli (o to víc si to užívá), Tilda Swinton je zase boží, já tu holku fakt miluju, no a paul Dano, ten snad ani nehraje v normálních filmech, ale je tradičně výbornej. (Nic ale nepřekoná ultra WTF film Švýcarák.)

V hlavní roli je prase. Obrovské mazlivé prase.

Šuplíček "drama", oddíl "sci-fi", kolonka "mazlíček".

Snímek Okja je trochu víc k zamyšlení. Když se děj přehoupne z překrásných korejských hor do všední reality, začne vás mrazit. Spojler výjimečně udělám a prozradím, že to dopadne dobře. Ale možná, se pak stanete vegetariány. Je ovšem jasný, že každý extrém je prostě na nic. Včetně těch eko a bio.

Film o přátelství mega prasete a holčičky stojí za vidění. Užijte si taky grafiku, hned na začátku, když tam Tilda dělá show novinářům, je moc pěkná. Ta grafika. I Tilda.

Zdroj www.csfd.cz

Zdroj www.csfd.cz

4 komentáře:

  1. Paul Dano byl super v Little Miss Sunshine. Videla jsi? Pokud ne doporucuju na 100%! Rubrika Videla jsem je super. Hezky zbytek vikendu. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem viděla! Krásnej film!
      Hezkou neděli i Tobě :).

      Vymazat