středa 4. října 2017

Miminovité

Miminovité kartičky na focení malých občanů jsem nevymyslela já, nýbrž moje zákaznice, resp. to, že je mám vyrobit. Ale nápad to byl nosný, tak jsem do toho šla. Líbí se mi, že se dá vymyslet pokračování, případně doplnit období pro těhotné maminky. Snad to můžu slíbit, jen nevím přesně, kdy budou, protože mám teď jiné priority, ba co hůř, začínají mi hořet vánoční motivy. Teď nebo nikdy! (Už mi vánoční zboží poptávalo asi 5 lidí. Sama tomu nevěřím.)

A protože je říjen, dala jsem do prodeje zbytek rezervovaných kalendářů, ke kterým se nikdo nehlásí (a nemyslím vás, s kým jsme domluveni na prodloužení rezervace, samozřejmě). Jsou jen dva. Víc kalendářů nebude. Nejdřív jsem myslela, že udělám dotisk, ale nakonec jsem si řekla, že nebudu hrabivá a nechám tomu dílu lehkou auru výjimečnosti. Nakonec, ten kalendář je tak i koncipovaný. A život není jenom o penězích.

Takže, tento týden milníkové kartičky pro miminka a v pátek složky na dokumenty. Velmi se na ně těším!








P.S. Kdo byste měl chuť mi pak poslat z Instagramu upozornění nebo mě označili, že právě proběhlo focení mrněte s mojí kartičkou, budu moc ráda. A ráda to nasdílím!

4 komentáře:

  1. Jejda, to je dobrý nápad !! Je to roztomilé a velmi vkusné ! Pokračujte..... Šá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, děkuju! Já se hlavně moc těším, až ty kartičky uvidím na instagramech mých zákaznic. Teda, pokud mi to pošlou, přeci jenom je nesleduju všechny :)))).

      Vymazat
  2. To jsou ty nejkrásnější, které jsem zatím viděla.)

    OdpovědětVymazat