středa 11. října 2017

Desky na dokumenty

Tenhle dekor, poeticky nazvaný Od soumraku do úsvitu, má něco do sebe. A jsem upřímně zvědavá, co všechno jím ještě pokryju, než mi někdo napíše, že jsem s tím už trapná. Zatím mě, a snad i vás, baví.

Desky na dokumenty jsou papírové, z matné křídy, gramáž 350 g/m2 (nikoliv 300, jak jsem včera chybně uváděla na facebooku). Vejde se do nich A4. Žádné jiné velikosti neplánuju, tohle mi připadá dostačující.
Moc se mi líbí ten tvar psaníčka, dá se elegantně zaklapnout zašupovacím křidýlkem. Tak snad bude mít úspěch. Nechybí výřezy na vizitku, pro případ, že byste desky používali (spíš asi používaly) v práci.








A dodělala jsem pokračování milníkových kartiček pro miminka.

Použila jsem pro ně všechny dosavadní dekory, které jsem měla hotové. Vystřílela jsem veškerou svou munici, takže na kartičky pro těhule budu muset namalovat něco nového. Tím pádem nebudou tak rychle, jako byly tyhle, ale kdo ví. U mne nikdy nevíte. Já u sebe taky nikdy nevím. Co ovšem zcela jisté je, že si dávám od pátku do středy voraz a jedu s mužem do Vídně. Muž pracovně a já... já jen tak. Prostě se budu toulat Vídní. A dám si šnycl.






Užívejte středu a mírné oteplování, které myslím většinu z nás potěší.

Žádné komentáře:

Okomentovat