středa 27. září 2017

Festival ilustrace LUSTR

Dneska nic nového z mého stolu (aha, slepé středy už jsou tu!), zato však o výtvarnu jiných. Mladých, talentovaných. Byla jsem se totiž mrknout na festival ilustrace LUSTR a našla jsem pár moc zajímavých výtvarníků (to je samozřejmě hodně subjektivní, možná byste byli paf z uplně někoho jiného). Když už se vydáte na tuhle výtvarnou slavnost, užijte si spolu s ní i krásný prostor, v kterém se akce koná. Palác v Hybernské 4 je opuštěný a v nepěkném stavu, ale na to jsme v Praze tak nějak zvyklí. Je to zřejmě už takový náš folklór, nechávat zajímavé prostory chátrat. Aspoň, že ho pronajímají pro podobné příležitosti.









Na moje city výrazně zahráli 4 výtvarníci...

Alica Kucharovič





Vyšívané ilustrace Veroniky Holíkovic.


Můj absolutní favorit Aneta F. Holasová. Hádejte proč...




A jeden mužský zástupce, Filip Pošivač a jeho podzimní houbové vyprávění.


V přilehlé kavárně pak najdete knihkupectví Page Five s krásnými knihami a kavárnu s na pohled epesními dorty, ale ani jeden jsem si nedala, tak za ně neručím.

Byl jste někdo na LUSTRu? Co vás nejvíc zaujalo? Kdo je váš favorit?

7 komentářů:

  1. Juuu, hmyzáčci <3 Tvůj favorit je i můj, škoda, že o takových akcích se člověk dozvídá pozdě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají to každý rok, stačí se napojit na jejich facebook ;).

      Vymazat
  2. velmi pekná je aj inštalácia - podzimní houbové vyprávění :)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý výběr a jak me mým dobrým zvykem, nejdřív obrázky a pak text...tak jsem hned hlásila "toto je nejvíc" a byla to právě Aneta F. Holasová. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď?! Ale jinak tam byla spousta dalších umělců, třeba by se Ti nakonec líbil nejvíc někdo jiný. Ale já jsem holt zatížená na broučky a tuhle barevnost. :)

      Vymazat