středa 30. srpna 2017

Uvidíme se?

Přišel čas vystrčit růžky z ulity a trošku počumákovat na veřejnosti. A tak se na vás těším na podzimním Dyzajn marketu u Národního divadla už brzy, o víkendu 23.-24. 9., a na Meat Design Ostrava, poslední listopadový víkend 24.-26. 11. Bude to těsně před mýma narozeninama, tak si se mnou přijďte ťuknout.

Pokud byste měli nějaké dotazy ohledně zmíněných prodejních akcí, například co tam budu mít a co nebudu, neváhejte mi napsat.

Zároveň je v jednání festival mini a pop-up v Hračkotéce, kde sice nebudu osobně celou dobu, ale kde si budete moci moje malé papírnictví osahat a okouknout (předběžně to vypadá, že celý listopad a prosinec).

Na všechny trhy se moc těším. Tak doufám, že se stejně jako já odsrabíte a řeknete mi ahoj, těpic, dobrý den.

S podzimem vždycky přichází něco nového. Taky to tak cítíte? Alespoň já to tak mám a je mi jasný, že mi to nastavila škola a zůstane to tak asi navždy. Proto plánuju další novinky do papírového bájmíního e-shopu, a taky méně populární věc a tou je mírné zdražení. Už od 1. září. Nemám v plánu to nějak ve velkém obhajovat, je to prostě nutnost, způsobilo to rozšíření produktů o novinky, které se tisknou v tiskárně, a protože nechávat tisknout v malém množství, to zn. pod tisíc kusů, není levné, tak se to musí na cenách zákonitě odrazit. Nedá se nic dělat. Jsem za svojí "dvorní" tiskárnu vděčná, už mě tam znají, ví co dělám a odvádějí svojí práci moc dobře. Zejména si vážím vzájemného respektu, i když nejsem žádný významný zákazník.

To znamená, že ještě do zítra se dá u mne v e-shopu nakupovat za "staré" ceny. A podzim prověří, zda dělám svojí práci správně a jestli v tom mám pokračovat.
Od září také zmizí z e-shopu některé starší produkty, ale protože mnohé z nich mám ještě v zásobě, budou určitě ke koupi na prodejních akcích.

A jak je dobrým středečním zvykem, ještě prezentuji něco nového... tentokrát podzimně laděné balicí papíry s lištičkou. Ačkoliv jsem ta poslední, kdo by chtěl, aby léto skončilo, je to nevyhnutelné plynutí času. A je to vlastně bezva, protože za měsíc se nám začne ovocný sad u domu barvit do čarokrásných odstínů a nad Vltavou bude ráno mlha. A to má taky něco do sebe.

Tak tady je. Balicí papír pro podzimní balení dárečků, skládání origami, vystřihování a nebo nalepování.


10 komentářů:

  1. Doufala jsem v to - uvidíme se v Ostravě! Budeme tam s Punčochou taky. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hurááááá! MDO je super, byla jsem tam loni moc spokojená. Bezva atmosféra, organizace, lidi...

      Vymazat
  2. Jů, o důvod víc, proč jít na DM :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak si dáme nějaký znamení? ;) Třeba, že na sebe třikrát zamrkáme? :)

      Vymazat
  3. Marki, velké dilema. :-) Kamarádka se mě už ptala, zda jdeme i letos, jestli už nekoukat po vstupenkách a já jsem jí říkala, že jestli to bude stejné, že raději někam po Ostravě nebo si vybrat nějakou akci v Praze. :-) A už tehdy jsem si pomyslela, ale co když tam bude Myyna, jak se rozhodneš? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Noooo, vidíš to! :) Tak počkejte ještě na ofiko představení prodávajících, třeba to stejné nebude.

      Vymazat
  4. Snad tentokrát na DM dorazíme :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jupííí ! Těším se, že se uvidíme v Ostravě ! Přijdu popřát k narozkám a nejen to. Šá

    OdpovědětVymazat