středa 9. srpna 2017

Týdenní květinový plánovač

Kámošce jako dárek při nástupu do práce po mateřské.
Sobě do kanceláře.
Všem superženám, co při mateřské ještě pracují.
Dětem na úkoly domů (smí se ještě vůbec dětem říkat, že mají úkoly?).
Na jídelníček, cvičební režim, sestře k narozeninám...

...tak přesně k tomu je ilustrovaný blok A4 s 52 listy a čtyřmi magnety, který jsem včera přivezla z tiskárny.

Prožije s vámi celý rok a datum si lze dopsat do řádku u jednotlivých dní. List si pak můžete kytkatými magnetky připnout třeba na magnetickou stěnu nebo ledničku.

Navíc jsem myslela i na to, aby se dal použít jako dárek. Blok je balený v hedvábném papíře a má kartonovou krabici. A ano, tím balením už myslím i na Vánoce. Ale pssst, už ani slovo o zimě.
Taky chci poděkovat kamarádce Denise, že s tímhle nápadem přišla, protože nutně potřebovala něco takového do práce. Mně by to samotnou asi nenapadlo.

Velmi barevný, veselý a vůbec ne minimalistický blok najdete tu (KLIK). Mám ho ráda od první chvíle. Někdy si musím na nové věci chvilinku zvykat, ale tentokrát to tak nebylo.













Jinak, práce na kalendáři 2018 už jsou hotové a kalendář je u zkušené korektorky. Není nic trapnějšího, než mít jednatřicet dnů v září... myslím, že to jsou noční můry všech grafiků. Podklady na kalendář jsem tak radši postoupila ke kontrole dalším lidem, které nepostihla autorská slepota. V září půjde do tisku. Pořád ale přemýšlím o jeho papíru...


10 komentářů:

  1. Krasne. Ak by existovala slovenska alebo anglicka verzia, velmi by som uvazovala o objednavke. Myslim vsak, ze v CR sa Ti to bude dobre predavat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O jiné, než české verzi vůbec nemůžu uvažovat, znamenalo by to jednou takové náklady navíc u každého jazyka. Už takhle jsou náklady na výrobu vysoké, když to nenechávám tisknout po tisících jako se to dělá v Číně, apod. :) To tak prostě je, bohužel, no. A děkuju!

      Vymazat
  2. Ajajaj, krása střídá nádheru <3

    OdpovědětVymazat
  3. Markét, je nádherný, opravdu! Já ty Tvé květinové akvarelové něžnůstky fakt miluju! To je takový balzám ...
    Jen marně přemýšlím, jak bych ho využila ... normálně celoročně s klasickým diářem celkem funguju, ale asi nevedu tak pestrý život, abych měla popsané všechny dny, a můj pracovní život je taky nudný, takže bych ho nevyužila ani v práci ... což mě teda fakt mrzí, protože je luxusní :-) Musím popřemýšlet, které kamarádce by se hodil :-)
    Už se nemůžu dočkat kalendáře a nové motivy sešitů jsou teda taky luxusní!
    Ty prostě jedeš! :-)
    Mávám do Prahy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Jano! Když mě to tak hrozně baví, vymýšlet to... :))) Ještě mám v plánu nějaké bloky a zápisníky, tak třeba se Ti trefím do potřeb s nimi.
      Mávám z rozpálené Prahy na krásnou Moravu!

      Vymazat
  4. Matný. Přírodní. Vyšší gramáž?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, jsme na stejné vlně. Ale těch papírů je o tak tolik, že se musím co nejdřív vydat na průzkum k dodavateli :).

      Vymazat