středa 2. srpna 2017

Tak co, Myyno, budou látky?

Musela jsem to konečně rozseknout. Podobných otázek, jako je v nadpisu, dostávám několik do měsíce a těší mě. Těší mě moc. Proto jsem ještě před měsícem byla přesvědčená o tom, že ve vlastních látkách budu pokračovat.

Pak jsem si nalila čistého vína a přiznala si, že látky nejsou to ONO. Už jsem to tu psala několikrát, moje ambice je papírnictví, které bude postupně růst. Už na podzim, možná na konci léta, budou nové papírové produkty, které jsem ještě nikdy neměla v nabídce a to je to, co mě pohání. Látky to nejsou. Kdyby byly, už bychom měli dávno byt zavalený rolemi potištěné bavlny. Na to se znám moc dobře, a vím, co dokážu, když něco opravdu chci. 

Nezlobte se na mne kvůli tomu. Byla jsem liknavá, leckomu jsem už látky slíbila. 

Ale kdybyste se toho někdo chtěl ujmout a látky s mými vzory produkovat, financovat, skladovat, stříhat a expedovat, jsem otevřená spolupráci. Můžu dodávat vzor, ale tím bych skončila. Finanční vyrovnávání by pak bylo na vzájemné dohodě. Jednorázově, formou procent z prodeje, cokoliv. Předem ale upozorňuju, že bych očekávala absolutní volnost v tvorbě vzorů. Takže by to byla spolupráce dvou srdcařů, z nichž jeden naprosto respektuje mojí tvorbu a hlavně ji má rád a ví, co dělám. A ten druhý srdcař, já, by do své práce vložil maximum z toho, co se za ty roky už naučil. To je fér, zdá se mi.

Pokud byste o to někdo měl zájem, ozvěte se mi na můj e-mail jinochova@gmail.com. Díky!


9 komentářů:

  1. Holky, Vy jste se na mě nějak domluvily s těma smajlíkama? :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Celé je to hezké. Že jsi nad látkami nezlomila hůl, ale víš, že už to chceš jinak. Že víš, co chceš. To je fajn :)

      Vymazat
    2. No, někdy i vim, co chci. :)))

      Vymazat
  2. Držím palce ať to dobře dopadne. A bylo by i fajn, kdyby se někdo našel pro tu spolupráci s látkami a neumřelo to úplně. Každopádně dělej co tě baví, protože pak to budeš dělat ráda a budeš to dělat dobře :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Myslím, že to můžu slíbit a splnit :).

      Vymazat
  3. Tvoje Sýkorky střežím jako oko v hlavě, a pečlivě vybírám co z nich bude. A pokud by se našel někdo, kdo se do látek pustí určitě bych měla zájem. Jedním dechem ale dodávám: krásných látek je po světě spoustu, ale vkusného a poctivě dělaného papírnictví málo. Moc fandím! :-)

    OdpovědětVymazat