středa 23. srpna 2017

Mám jasno

Teda, abych byla přesná, rozhodně nemám jasno ve všem. V čem si ale na sto procent jistá jsem, je výběr papíru historicky prvního Myyna kalendáře. Fotky vzorových tisků přikládám... Tipnete si, který papír vyhrál? (Spiklenecky pomrkávám a mám přiblblý úsměv.)

Ono to není zas tak na fotce vidět, ale ve skutečnosti je ten rozdíl hodně velký. Nahoře je hladký, bělostný papír Conqueror, pod ním jemně strukturovaný, přírodně bílý Keaykolour.




Kalendář bude mít pouhých padesát výtisků.

Víc si nedovolím.

Víc si nedovolím, protože nevím. Možná je padesát kusů málo a nebo to bude třeba moc. Kdo ví... Koncept je takový, že půjde o kalendář bez vazby, listy budou samostatně vložené do hezké velké spony, která se dá zavěsit na skobu nebo hřebíček. Velikost kalendáře bude A3 (28.9 x 42 cm), na kvalitním 300g papíře, protože moje idea je taková, že obrázky by měly sloužit dál a být vhodné k zarámování. Proto ta šrafovaná čára pod obrázkem, proto ten piktogram nůžek, a hlavně, proto ty tanečky kolem kvality papíru.

Vybírat papír je krásná zodpovědnost. Tolik úžasnýho matroše, až se člověk ztrácí ve všech těch sofistikovaných jménech, odstínech, strukturách...

Dva favorité!

Chci, aby to neztratilo hodnotu i po uplynutí měsíce/měsíců. Přála bych si, aby si z kalendáře mohli jejich majitelé udělat ucelenou kolekci dvanácti obrázků. Vlastně třinácti! Na titulce jsou totiž taky fťáci.

Takže tak.

Do jaké míry jde o dobrý nápad teprve zjistím. Prostě jsem to chtěla jiné.

Výjimečné.

Kdo by si chtěl kalendář předem rezervovat, má možnost na mém e-mailu jinochova@gmail.com. Dle předběžných kalkulací by měl stát 890 Kč. Bude dárkově zabalený v hedvábném papíře a v krabici, stejně jako plánovač.




Včera mi při odesílání dat do tiskárny bušilo srdce. (To je samozřejmě v pořádku, ale ta frekvence byla nezvyklá.) Asi jsem blázen.

20 komentářů:

  1. Hned jak jsem videla nahledy kalendare tak jsem si rikala, ze by bylo super si obrazky pak zaramovat! A jupi Myyna premysli stejne😀 P.S.muj tip je, ze vyhral papir Keaykolour. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, je to tak, na zarámování jsem myslela hned od začátku.
      A papír jste samozřejmě trefila ;).

      Vymazat
  2. Safra, jen 50 kousků, jaj, doufám, že ho stihneme objednat, než se po něm zapráší:))!! Moc krásná práce a moc držíme pěstě, nechť se vyvede ho přivést na svět:))!!! Moc máváme, Předbojáci!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mávám k Vám do luk a lesů a děkujuuuu!

      Vymazat
  3. Náádhera!!! 50 ks bude málo, to mi věř ;)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, tak uvidíme... Ale jak čtu ty rezervace, tak to bude nespíš pravda. :)

      Vymazat
  4. Padesát se prodá určitě, bude to vymazlený.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gretko, doufám a hrozně se na něj těším!:)
      Děkuju!

      Vymazat
  5. Vypadá to krásně! A myslím, že to bude Keaykolour. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Uhádla, uhádla, uhádla! :)

      Vymazat
  6. Lucka // Ajeejee23. srpna 2017 14:10

    Vypadá na obou krásně! To rozhodování ohledně papíru znám, taky jsem vloni na kalendář vybírala - nervozita jak před důležitou zkouškou :))) Ten papír opravdu dělá hodně, dokáže ty výtvory strašně pozvednout, ale u vás už snad ani není kam :) Moc zdravím!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko, děkuju moc! Já myslím, že pozvedat lze donekonečna, vždycky je co zlepšovat :))).
      Papír jsem snad vybrala správně, těším se na výsledek jak malá :).

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Krááásně to vypadá a taky věřím, že těch 50 ks bude málo ! Jste šikulka, fakt !! Šá

      Vymazat
    2. No uvidíme, nerada se příliš rozmachuju, ale mám fakt radost, že se to líbí! :)

      Vymazat
  8. Dobry vecer,prosim a kde se da objednat kalendar?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U mne na e-mailu. Předposlední odstavec ;).

      Vymazat