středa 19. července 2017

Kalendář 2018

Na dovolené jsem sice nenamalovala vůbec nic, ale následující měsíc mě čeká práce na kalendáři 2018. Chtěla jsem to mít hotové na jaře, abych se vyhnula zářijovým "frontám" v tiskárně, jenže nebyl čas. K malování ale dojde minimálně, všechny obrázky totiž vznikly v zimě ve Španělsku, o to pozitivnější vibrace v kalendáři budou a já se moc těším. Vymyslela jsem si ho opravdu vymazlený.

Víc prozradit nemůžu, protože bych nerada zase někomu podsouvala nápady, které jsou moje. A je neuvěřitelné, s jakou drzostí se v Čechách nápady kradou. Dost by o tom mohly povyprávět všechny moje úspěšné a šikovné kamarádky.




Po dovolené jsem zlevnila dětská trička, léto je v plném proudu, tak ať se ještě užijí. O prázdninách totiž nikdy není dost triček. Čistých triček. V shopu jich zbylo posledních 6 pro různé věkové kategorie, tak mrkněte, jestli jsem se třeba netrefila do velikosti, kterou potřebujete.

Trička se dají normálně prát v pračce, nejlépe obrácená na rub. A nežehlí se přes obrázek.

V sekci Zlevněno pak najdete i další věci za příznivější ceny.

Přeju krásnou středu!



16 komentářů:

  1. Jůůůůůůůůůůůůůů, já se na něj tak těším!!!!!!! Tfuj, tfuj, tfuj, a všem záškodňákům basama fousama!! Krásné léto!! Máváme z Předboja!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Záškodňáci jsou zvláštní sorta lidí, která si neuvědmuje, že když dva dělají totéž, není to totéž ;).
      A kalendář bude eňo, ňůňo, moje dvorní tiskárna má zlaté ruce. Pardon, zlaté stroje a zlaté lidi. :)

      Vymazat
    2. Hm, hm, svatá pravda, ale nebudeme dělat bubu, a naopak budeme se hodně těšit. Vaše práce je krásná a rukopis tak jasný, že se okopírovat prostě nedá, tedy doufám!!! opravdu se moc těším!! A držím pěstě, nechť vše krásně vyjde!!! Velké pohlazení!!!

      Vymazat
  2. A zrovna o kalendáři od tebe jsem snila - super, moc se těším, bude mít čestné místo v kuchyni na naší nové nástěnné mříži <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je mod milé, Peťo! Snad nezklamu :).

      Vymazat
    2. Určitě ne, to jsem si jistá ;)

      Vymazat
  3. Ať upadnou ruce všem kopírovačům! To je tak nízké a trapné ... Na kalendář se moooc těším, konečně nebudu muset trávit hodiny výběrem kloudného kalendáře a půjdu na jistotu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale ne, já jim nic zlého nepřeju, jenom je mi jich líto. Vůbec mi hlava nebere, že může někdo NEmít vlastní nápady :))).
      Děkuju za podporu!

      Vymazat
  4. Jůůů, super! Tož to jsem v pořadí a těším se převelice ♥
    Mávám do Prahy! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jano, díky za podporu, jsem mile překvapená reakcemi na kalendář, původně jsem zamýšlela 20 ks, ale možná to navýším :).

      Vymazat
  5. Myyno,těším se a vytiskněte jichž dost!Pač nás bude mnoho,kdo ho bude chtít mít:)
    Val

    OdpovědětVymazat
  6. Myyna, od tvojho príspevku s brokolicovým chlebom som low-carb high fat:-)
    Zdá sa že je to ono!
    Alena V.

    OdpovědětVymazat