středa 10. května 2017

Janě

Práce z Valencie. Ještě dodatečně ji přidávám sem na blog, i když většina z vás už to asi viděla u Jany na facebooku i e-shopu. Pod španělským sluncem to bylo moc milé malovat. Odměnou mi byla krásná cestovní taška víkendovka, kterou jsem už moc potřebovala. (Někdy vyfotím!)

Ten klid, se kterým jsem to tvořila, teď v Praze těžko hledám. Všechno je tam tak strašně rychlý.















6 komentářů:

  1. To je boží!! Obě jste boží!! Je úplně superiózní, jak jste Janu vystihla, třeba ty nožiska se snídaní:)))!! Mávám oběma, moc, z Předboja!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Malovala jsem to podle fotek. I nožiska :)))). Díky moc a mávám z Antwerp!

      Vymazat
  2. To přesně sedí :-)
    Ta předposlední je něj!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Měla jsem radost, když jsem viděla obrázky u Jany, že je na nich i hrníček, který jsem jí dala. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeeee, ten má od Tebe? To je hezké!

      Vymazat