sobota 18. února 2017

Viděla jsem... vol. XL - Spojenci

Viděla jsem film Jackie a mluví se o tom, že Natalie Portman, jež Jacqueline Kenendy hrála, je za tuhle roli zralá na Oskara. Možná ano, ale já se spíš celou dobu nemohla zbavit pocitu, že je zralá spíš do léčebny. Když někdo v pětatřiceti vypadá před kamerou (!) jako dítě s velkou hlavou, asi má nějaký problém. A nebo já mám brouky v hlavě, kdo ví. Ale abych se vrátila k tomu filmu... děj se odehrává pár dní po atentátu na JFK, kdy vdova po prezidentovi řeší nejen obrovské psychické trauma, ale i rychlý odchod z Bílého domu (odkud se musí v podstatě okamžitě odstěhovat a udělat tak místo novému prezidentu s chotí), důstojný pohřeb zavražděné hlavy státu a nápor nemilosrdných médií. Zajímavé, ale jak píšu výše, měla jsem pořád nějaké podprahové buzení soudit Natálku, zda poslední dva roky vůbec něco jedla.

Spojenci je hezký film, pěkně se na něj kouká. Marion Cotillard i Brad Pitt jsou sympatická dvojice, i přes ten silný Pittův make-up, asi aby vypadal mladší nebo co (já mám teda dneska rejpavou náladu... karma mě dostihne). A protože snímek natočil Robert Zemeckis (Forrest Gump), můžete se připravit na krásnou výpravu, válečnou atmosféru s romantickým nádechem a boží kostýmy. Prostě hezkou podívanou.

Šuplík "válečné", oddíl "drama", kolonka "láska".

Druhá světová válka, špióni, nacisti, horké Maroko, rozbombardovaný Londýn, francouzština, angličtina, loajalita a osudová láska. Drama, které mě bavilo.

Zdroj www.csfd.cz

Zdroj www.csfd.cz

9 komentářů:

  1. Moc hezky píšeš o filmech. Mám je pak chuť vidět, i když třeba tématicky vůbec nejsou můj šálek :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to moje pseudorecenze plní svou funkci na jedničku. ;)
      Děkuju!

      Vymazat
    2. ja som prave pseudorecenziu nepochopila...mala zamer najst aspon nieco, co sa da filmu vytknut? mne sa 'natalka' zdala uplne normalna...
      ale kazdy ma svoj nazor, zejo...

      Vymazat
  2. Spojence jsem videla nahodou. Deti se nam podarilo odlozit u babicky tak jsme s manzelem vyrazili do kina. Nic jsem od toho neocekavala. Film se mi libil u zaverecne sceny jsem si pekne pobrecela Marion je krasna.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo abych nezapomnela nektere sceny mi prisli az moc - napr.porod behem bombardovani.

      Vymazat
    2. Souhlasím, porod byl nesmysl, to jsem poznala i já :))).
      Marion je bohyně a na konci mi ta slza taky ukápla...

      Vymazat
  3. Jackie jsem rozkoukala a nedokoukala z toho sameho duvodu - jen ja pouzila oznaceni retard.
    Spojence mam rozkoukane, ale preklad francouzstiny, kterou neumim, jsme nasli az pozde, dala jsem prednost spani, ale chystam se na nej. A opet musim souhlasit, ze Brad tam vypada neprirozene, rikala jsem si, zda neprosel plastikou.
    Pekny vecer. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a nebo to byla plastika! Trochu ale doufám, že to byl jen make-up, protože vypadal fakt dost tuhej, snad mu to tak nezůstane :)))).

      Vymazat
  4. Díky za tip. Právě jsem dokoukala, bylo to skvělé.

    OdpovědětVymazat