pondělí 27. února 2017

Co udělám, až přijedu

Zima jde do pomalu háje a to znamená, že se krátí náš pobyt ve Španělsku. Těším se domů a promýšlím, co všechno udělám první týden po příjezdu.

Tak třeba:
hned druhý den zajdu za Bárou Emomísovou. Nejen, že mám u ní k vyzvednutí další extra super kousky do kuchyně, musíme si i povědět všechno, co jsme si denně neřekly v psaných zprávách...
Někam v Praze (nevím vůbec kam, klidně poraďte) si zajdu na buchtičky se šodó (yes!), k nám v Kobylisích do Poctivého výčepu na dvě malá, pořádně silná, poctivá piva z malých pivovarů a na nákladané tvarůžky, které umí Lucie nejlíp na světě. Oslavíme narozeniny sousedovic mopse. Dám si sushi a bunchá a bumbonambó. Půjdu na výstavu Příliš mnoho zubů do Musea Kampa, vystavují české a slovenské umění šedesátých let, jedno z mých nejoblíbenějších uměleckých období vůbec.

Věci, co jsem celou zimu nosila na sobě, protože jsem tu neměla nic jiného, dám ve skříni na chvíli někam hodně hluboko. Kromě pruhovaných triček.

Udělám objednávku čajů na svém oblíbeném Čajovém dýchánku. (Konečně dobrý čaj!) Půjdu do výtvarných potřeb pro dávku papírů, které mi nenávratně zmizely v záplavě španělských malovánek.

Koupím si konečně tu řasenku.

Zajdu na kosmetiku k Jarmile do Studia v zahradě, taky pohladím jejich Kikinu, když se nechá a obejmu mamku Studiozahradovou, protože mám ráda její francouzský šarm a nakřáplý hlas plný sarkasmu. Nevím proč, ale mám puzení jít do sekáče, tak půjdu. Koupím si permici na jógu a do fitka. Navštívím Erhartovu cukrárnu (ale ještě před těma buchtičkama se šodó a Erhartem se po třech měsících zvážím, au). (Jestli jsem tu přibrala, pak už mi vážně nepomůže ani svěcená voda.)

Příbuzný objedeme až následující týden, takže proto tu nejsou zmíněné návštěvy nejbližších, na které se těším. Jenom abyste si nemysleli, že jsem takový kruťas, že ani za rodinou nezajedu a myslím jenom na žrádlo.

Vyčistím rybičky! A půjdeme s přáteli na večeři. Kamkoliv.

Vykonám povinnou návštěvu Champagnerie.

Přeju krásné pondělí! A co máte v plánu vy, třeba tento týden?


16 komentářů:

  1. Tak jsem si to shrnula. Tento týden musím: k zubaři, k psycholožce, na poradu, na pohřeb, s mamkou do vojenský nemocnice ... doufám, že se přihodí i něco veselejšího!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hm, no to je o poznání méně veselý seznam... tak přeju, ať aspoň neni hnusný počasí. A třeba do toho skočí něco příjemnějšího!

      Vymazat
  2. Ty jo, ty buchtičky mě nalákaly. A na výstavu do Sovových mlýnů se taky chystám, třeba se tam potkáme.

    OdpovědětVymazat
  3. To zní zupa! (A zas si řikám - jako loni - jak to neskutečně uteklo!) Půjdem do nějakýho sekáče spolu? (Se divím, že se ti nevnucuju na ty buchtičky, ale nedostatkem sladkýho nestrádám, znáš mě :) Pusu, mask. (Jo a včera jsem si pobrečela u The light between oceans, těším se na další tipy!)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tebou já půjdu hlavně na víno! ;)
      Ten film je hroznej doják, co?

      Vymazat
  4. A co takhle? Co když je to právě ten správný moment naučit se dělat ty nejlepší buchtičky se šodó? Když je máte tak ráda? :-)
    Za mne kadeřnice, návštěva výživové poradkyně s měřením a vážením a krátký výlet do Itálie za nemocným příbuzným. A to sluníčko a předpověď počasí na příštích 14 dní je jen přidaná hodnota!!! Krásně se tím životem promalováváte :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, rozumím, ale já u těchhle specialit někam radši zajdu, než abych ztrácela čas nečím, co mi stejně nepůjde (já a kynuté těsto, to prostě nejde dohromady, hi hi) a ve finále zbytek surovin nevyužiju, protože pšeničnou mouku na nic jinak nepoužíváme. :)
      Taky máte hezké plány, až na chuděru nemocného... Teploty se zvedají i tady, snad to vydrží až do té půlky března :).

      Vymazat
  5. To je správný jarní seznam. Jaro má být nabitý, až pukající. Ať toho klapne co nejvíc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, díky, zdá se, že první týden budu akorát jíst :D.

      Vymazat
  6. U Erharta jsem poslední dobou každou chvilku :) třeba se potkáme? :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já chodila na buchtičky se šodó do jídelny Havelské Koruny. Teď už jsem mimopražská, ale mají je tam furt! Za 66,- :-). http://www.havelska-koruna.cz/nabidka-jidel.
    Zdravím, Lea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi mi to nebudete věřit, ale původně jsem měla v textu napsáno, že zajdu na buchtičky do Havelské :))). Pak jsem si ale řekla, že doba pokročila a třeba mi někdo poradí nějaké nové buchtičkové supermísto. Což se teda i stalo, na IG mi bylo doporučené If Café :). Ale Havelská je vždycky jistota, to je jasný! ;)

      Vymazat
    2. Zdravím, Myyno, tak buchtičky od IF budou asi vymazlené a chuťově vyladěné, možná byste mohla ochutnat oboje a pak napsat recenzi ;-). Já bych Vás nejradši pozvala k nám, mužova teta peče ty nejlepší, jsou to opravdu "dukátové" buchtičky, jak mají být, tzn. kynuté těsto se vyvaluje, vykrajují se malinké "dukátky" a ty se skládají na pekáč na sebe a potírají průběžně máslem, aby se neslepily. Je to naprosto vynikající! Lea

      Vymazat
    3. Jo, recenze pražských dukátových buchtiček by byla vtipná :)))).

      Vymazat