sobota 30. července 2016

Viděla jsem... vol. XIII - Stranger Things

Je ještě někdo, kdo tenhle seriál nesleduje? Už jsme to viděli komplet a já jsem nadšená. Výběr dětských herců excelentní, Winona Ryder skvělá a atmosféra velmi, velmi strašidelná.

Šuplíček "horor", oddíl "drama", kolonka "mysteriózní psycho".

Není to žádný laciný duchařsko-bubákoidní horůrek, je to pěkně nadupaný příběh, zasazený do osmdesátých let, s dokonale zvládnutou osmdesátkovou atmosférou, naprosto geniálním výběrem osmdesátkové muziky a s dětskými herci, které budete milovat. TU holčičku už sleduju i na Instagramu.

Proč byste se na to měli podívat? Pokud vás nepřesvědčil předešlý odstavec, pak můžu ještě doplnit, že si v seriálu užijete silnou dávku telekineze, zjistíte, jak vypadá paralelní svět, skrývající se pod tím naším (ne, není to rozkvetlá louka plná sluníčka), a že výzkumy na lidech dokážou přinést nečekané výsledky. A ta úvodní znělka....! Ach... bububu.


Zdroj www.csfd.cz

Zdroj www.csfd.cz



P.S. Zkontrolujte si, jestli vám doma náhodou nebliká nějaká žárovka...

9 komentářů:

  1. Tenhle týden jsem dokoukala poslední díl, velice chytlavá záležitost. Dětské obsazení opravdu vynikající, konečně žádné blonďaté princezničky a roztomilí chlapečci. A paralelní svět byl jedno velké bububu (ano, sem posera, co se bojí i sám doma). Doufám v další sérii

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když si to budem hodně přát, pokračování určitě bude... :)

      Vymazat
  2. Mám čerstvě zkouknuto obě série, stojí to za to. El by si za roli zasloužila oscara, fakt to zahrála parádně. Snad bude ještě další serie, mohla by být, mají našlápnuto :-) ;-)
    Pak doporučuju Leftovers a Versailles ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obě série? :) https://www.thefourohfive.com/film/article/netflix-s-stranger-things-season-2-may-be-more-of-a-sequel-146

      Vymazat
    2. Ježkovy voči, já už jsem z těch seriálu mimo, mám zkouknutou teda tu první :-)

      Vymazat
  3. Děkuji moc za připomenutí. Viděla jsem trailer na youtube a říkala si, že by to mohlo stát za to! Já jsem včera dodívala něco z úplně jiného soudku - The Night Manager. Je to akční příběh, ale hlavní hrdina je velký fešák (Tom Hiddleston) a partnerka hlavního padoucha nosí úžasné šaty. Tak teď se tedy začnu dívat na toto.

    OdpovědětVymazat