čtvrtek 10. března 2016

II. jakost

Přiznávám na rovinu, že jsem se s tím strašně dlouho nemohla smířit. Ale odstup od toho všeho, který mi umožnil dlouhý zimní pobyt mimo domov, mi pomohl odpoutat pýchu a předsudek od zbytku mého těla. Uvědomila jsem si, že je potřeba přemýšlet nejen jako výtvarník a tvůrce, ale i jako obchodník. Protože to jsem taky. I když, někdy dost nerada.

Tak vám tu nabízím látku Sýkorky na puntíku v II. jakosti. Kterou jsem nezpůsobila, nicméně jsem se za ní (zcela iracionálně) styděla. Látku jsem navrhovala minulý rok v létě, asi si pamatujete, prodalo se jí hodně, a zbylo mi asi 5 metrů, na kterých jsem našla malé i větší flíčky způsobené špatným tiskem.

Což je taky důvod, proč jsem od výroby látek (opět) ustoupila. Protože naposledy, na podzim, látku zkazili ve fabrice komplet celkem dvakrát za sebou a naprosto bez omluvy. Peníze vrátili, ale hořkost zůstala.

Jestli tedy máte o látku zájem na nějaké menší projekty (taštičky apod.), nabízím ji za nákupní cenu 250 Kč/m (ano, opravdu je tohle nákupní cena, za kterou jsme látky nechali dělat). A abyste nekupovali sýkorku v pytli, váš kousek látky vám před závaznou objednávkou vyfotím, abyste viděli míru poškození. To se mi zdá docela fér.

Šíře 140 cm, gramáž 145, 100% bavlna. Poštovné a balné 50 Kč. Možné objednávat od 0.5 metru.

O látku mi pište na email jinochova@gmail.com.

Díky!



Fleky jsou většinou po stranách...




Poznámka 11. 3.: Všechna látka je rozebraná. Díky za zájem a za nákup!

11 komentářů:

  1. Tak to mě mrzí. Pochopím, že se někdy něco nepovede, ale hořkost by ve mě taky zůstala. Každopádně to nic nemění na tom, že jsou sýkorky krásné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zito, děkuju moc za podporu. Možná se časem zase vzmužím, tedy zženštím, a znovu půjdu do boje. :)

      Vymazat
  2. To se opravdu nemáš za co stydět. Ale mrzí mě, že už nebudeš tisknout další látky. I když to úplně chápu. Ale škoda prostě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko, díky, já byla hrozně zklamaná. Trvalo to věčnost a pak to dorazilo špatně natisklé a když se to opakovalo, tak už jsem si říkala, že to je plýtvání drahocenného času. Ale já věřím, že to jednou vyjde! :)

      Vymazat
  3. Milá Markéto, chápu Vás. Je to škoda, že už nebudou. Ale chápu.... Jak psala byZita, nic to nemění na tom, že se Vám látky povedly :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro, děkuju! Zatím nebudou, ale u mě dvojnásob platí "nikdy neříkej nikdy"... Otřepu se a možná to zas rozjedu! :)))

      Vymazat
  4. Tak to koukám, že jsi mi kápla do tentotýdenní noty...přišli nám krabičky, měly být stejné jako minule ale ejhle, nejsou. Použili karton o 20g na m2 menší gramáž, krabičky nedrží, vícegramážové zboží krabičku deformuje. Omluva taky žádná. Krabičky nám slevnili, ale my chtěli krabičky, co jsme si objednali :-/ takže teď budeme AUKA Biltong rok balit do hrůzy...hořkost...proč???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chceš vědět proč? Protože si to zákazníci nechaj líbit a slevička je uspokojí i za cenu toho, že vlastně nejsou až tak spokojení. A takhle to tady chodí se vším.
      Taky mi nabízeli slevičku, tak jsem jim jí hodila na hlavičku. Chci kvalitu a od takovýho obchodníka dávám ruce pryč a měli by to tak udělat. Nebudu se přece díky něčí neschopnosti prezentovat vadným zbožím věčně. Jednou to vydržím, ale pro příště se tomu chci vyhnout.

      Vymazat
    2. Vypadlo mi tam slovo "všichni" - měli by to tak udělat všichni.

      Vymazat
    3. My ovšem neměli v té chvíli na výběr, zboží vyrobené (potraviny nejdou ovšem skladovat věčně...) a na krabičky jsme čekali i tak měsíc...potřebovali jsme opravdu briskně zabalit a poslat dál. Ohledně slevy tiskárna nám nabídla zbytkovou cenu za odkup krabiček, které by jinak hodili do koše...a to i z ekologického důvodu nechci. Ale je už teď jasné, že půjdeme o dům dál. Sice jim prý paletu dodali takto namíchanou, ale to je jejich problém...ze kterého ovšem teď udělali problém můj...Dokonce jsme po nich požadovali, aby to reklamovali u dodavatele, právě kvůli tomu, že takto to "projde" jednou a pak už je to standart...to je cesta do pekel.
      Ale i když si to možná myslíš, tak slevička nás neuspokojila.
      Jen opravdu balíme do papíru i z eko hlediska a najednou bych vyhodila paletu papíru??? A o tom, že dodávka zboží by zase čekala, až bude dotištěno a vyraženo a slepeno... Všechno má dvě strany mince...

      Vymazat
    4. Držím palce při výměně dodavatele!

      Vymazat