sobota 25. května 2013

Zmrzlina



I když není zrovínka den na zmrzliny, dvě jsem vykouzlila (vypadá to jako pistáciová a malinová příchuť) a k tomu jsem si přihodila svůj tag. Je možné, že to ještě přehodnotím a vymyslím jiný, ale font nechám, ten se mi fakt líbí.
Během uplynulého týdne ve mě vzklíčil zatím mlhavý nápad a plán (podnikatelský záměr, řekněme), ke kterému budu nějakou jmenovku potřebovat.
Stay tuned, třeba z toho něco bude. Checht.


26.5. - Tak jsem to ještě upravila a podpis na radu M. zkrátila. Teď jsem "bájmína", hi hi. Taky dobrý.

2 komentáře:

  1. Zůstávám very tuned a těším se:) Jen bych se přimlouvala ze pistáciovou v o něco světlejším odstínu, takhle mi to spíš připomíná příchuť alá kiwi. Což mi připomíná - viděla jsi tohle?:)
    http://www.handimania.com/cooking/chocolate-kiwi-popsicles.html

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý nápad, zelenou odlehčím, díky :). Kiwiovej příspěvek je vtipnej, jen se mi z toho pohledu uplně stahuje hrdlo, mám kiwi spojený s hodně kyselou chutí :).

    OdpovědětVymazat

Díky za všechny milé a podnětné komentáře, jsou pro mě motivací do dalšího psaní.